a város arca
BIZNISZ
MARKETING STRATÉGIÁK
Gondoljunk a legrosszabbra, tervezzük a jövőt

A jelenleg kialakult járványügyi helyzet nemcsak egészségügyi krízist okoz, hanem gazdasági nehézséget is. Iparágak sodródnak veszélybe, egyik pillanatról a másikra mennek tönkre cégek. 

A marketing stratégia megtervezése az eddigieknél is fontosabb szerepet kap, hiszen idejében fel kell készülnünk a ránk váró feladatokra, nehézségekre. Mindezt úgy, hogy a krízishelyzetben is láthatónak kell lennünk, a válság kifutásával pedig erőteljes jelenlétet kell biztosítanunk cégünknek, hogy ne veszítsük el a már korábban megszerzett pozíciónkat.

A válság ugyanakkor magában hordozza a megújulás esélyét is, ezért használjuk fel ezt a csendesebb időszakot  a tudatos építkezésre. A versenytársak is ugyanazokkal a problémákkal küzdenek, de egy jól átgondolt okos stratégiával, megfelelő felkészültéséggel "startra" készen állhatunk az újrakezdéshez.

Fel kell építenünk egy fenntartható, költséghatékony struktúrát, mely hosszú távon is eredményes lesz. Ehhez kérjük marketing tanácsadó segítségét, aki gyakorlati tudásával utat mutat és felkészít a járvány utáni időszakra.

Ne felejtsük el:

"Minden hátrány magával hozza a vele egyenértékű előny csíráját." (Napoleon Hill)

 

Szelle Dóra
szelle.dori@bakonybalaton.hu
+36 30 779 8990